i pozbawia resztek nadziei pokładanej w ludzkości.
Paulo Coelho
Odsłanianie swoich słabości to proszenie się o przykrość.
John Green
Podobno każdy artysta ma w sobie coś z szaleńca. Bycie kreatywnym to bycie niekonwencjonalnym. Jeśli wciąż mieścisz się w określonych normach, nie tworzysz nic nowego, a powielasz schemat.
Anna Bellon
Dziwne, jak dwoje rozgoryczonych ludzi umożliwiało sobie nawzajem oddychanie.
Brittainy C. Cherry
Ucieczka od przeszłości to nie radzenie sobie z życiem, to wegetacja.
K.N. Haner
Najbrutalniejsza fikcja jest łagodniejsza od delikatnej prawdy.
Krzysztof Domaradzki
Siedzieli na beczce prochu i oboje zdawali sobie z tego sprawę.
Remigiusz Mróz
Wszystkiemu można się oprzeć, oprócz pokusy.
Rebecca Fleet
Nie da się udusić seksualności tak, żeby się nie odezwała. Można tłumić pewne zachowania, nie przekraczać granic. Na przykład jeśli ksiądz pozwoli sobie raz w miesiącu na pornografię, wiadomo, że z czasem będzie oglądał gołe piersi codziennie, a później zechce zobaczyć je na żywo.
Marcin Wójcik
Paulo Coelho
Odsłanianie swoich słabości to proszenie się o przykrość.
John Green
Podobno każdy artysta ma w sobie coś z szaleńca. Bycie kreatywnym to bycie niekonwencjonalnym. Jeśli wciąż mieścisz się w określonych normach, nie tworzysz nic nowego, a powielasz schemat.
Anna Bellon
Dziwne, jak dwoje rozgoryczonych ludzi umożliwiało sobie nawzajem oddychanie.
Brittainy C. Cherry
Ucieczka od przeszłości to nie radzenie sobie z życiem, to wegetacja.
K.N. Haner
Najbrutalniejsza fikcja jest łagodniejsza od delikatnej prawdy.
Krzysztof Domaradzki
Siedzieli na beczce prochu i oboje zdawali sobie z tego sprawę.
Remigiusz Mróz
Wszystkiemu można się oprzeć, oprócz pokusy.
Rebecca Fleet
Nie da się udusić seksualności tak, żeby się nie odezwała. Można tłumić pewne zachowania, nie przekraczać granic. Na przykład jeśli ksiądz pozwoli sobie raz w miesiącu na pornografię, wiadomo, że z czasem będzie oglądał gołe piersi codziennie, a później zechce zobaczyć je na żywo.
Marcin Wójcik